Tényleg annyira jó a home office?

Tényleg annyira jó a home office?

Az elmúlt időszak alapján a home office felé dől a mérleg, de hosszú távon tényleg annyira jó dolog? Mert pár napig home officeban lenni, vagy így berendezkedni valakinek, nagyon más. Sok vállalat rájött, hogy működik a home office, ezért elég kisebb irodába költözni,...
Mérni a mérhetetlent – mennyit ér egy sajtóközlemény?

Mérni a mérhetetlent – mennyit ér egy sajtóközlemény?

A technológia fejlődésével az online kommunikáció outputját egyre könnyebb mérni. Gondoljunk csak egy-egy poszt elérésére, egy adwords hirdetés kattintási számra vagy egy videó átlagos megtekintési idejére. Egy sajtóközlemény esetén azonban számos problémába ütközünk,...
A PR ma

A PR ma

A PR-t az utóbbi években sokszor, sokan leírták, vizionálták a háttérbe szorulását – pedig az energiamegmaradás törvénye nyomán, a PR „nem vész el, csak átalakul”. Amikor valaki megkérdez egy PR-est vagy egy PR ügynökséget, hogy pontosan mivel foglalkozik, mit csinál,...