Content marketing

A két hiányzó marketing láncszem a jelentősebb piaci előnyszerzésre a content marketing és a meglepetésmarketing. A márkáktól, cégektől azt várják, hogy kapcsolatot, szoros, tartós kapcsolatot teremtsenek a fogyasztókkal. A Lovemark vagy Lovebrand státusz elérése sok vállalat céljai között szerepel, de ez a kutatások szerint is csak nagyon keveseknek sikerül. A márkák fáradnak, a kommunikációs megoldások száma korlátozott, a marketing tevékenység gyakran rutinná válik. A fogyasztók mindezt érzik, de „amíg nincs jobb, addig elviselik”.

Az ArvaliCom úttörő content marketing megoldásai lehetőséget teremtenek újszerű kapcsolatok kialakítására, ahol a média szűrője és költségei nélkül, közvetlenül juthat el fogyasztóihoz, s üzenetek sulykolása helyett működő kapcsolatokat építhet ki velük.

Az cég másik specialitása a meglepetésmarketing és a Touchbranding. Ezek vizuálisan és üzenetekkel túlterhelt világunkba hozzák be a meglepetés erejét, az emberek valódi, maradandó „megérintését”, s így bárki kiemelkedhet a tucatkommunikáció világából.

Ha többet szeretne tudni a content marketing, a meglepetésmarketing és a Touchbranding koncepcióról, ha szeretné hasznosítani ezt az erőt márkája számára a versenyelőny megszerzése érdekében, akkor jelentkezzen egy kötetlen beszélgetésre!

Hotline:+3620 779 3356

Kérjen díjmentes visszahívást!