Értékesítésnövelő kommunikáció

Elmúlt már az idő, amikor a marketing szakemberek széttárták a karjukat, és azt mondták: „az értékesítés az értékesítők felelőssége, mi ennek csak megágyazunk”. Az ArvaliCom munkatársai a közösségi médián felnőve ösztönösen keresik, és találják meg a legjobb megoldásokat. Ha partnerre lelnek ügyfelükben, akkor valóban aktív és interaktív, lojális közösségeket építenek, és olyan kampányokat működtetnek, ahol a kommunikációs befektetés az értékesítésben is megmutatkozik.

Ami egy vagy két éve működött, az ma már nem elégséges. A Google, a Facebook, az affiliate (RTB, azaz Real Time Bidding) hirdetési rendszerek ma már „sikerdíjas” megjelenéseket is lehetővé tesznek, s ezekben esetenként a hagyományos online média árainak töredékéért vagy akár célzottabban jelenhetnek meg a hirdetők. Emellett a szűrt célcsoportokra irányuló, elérhető árú e-DM megoldások is támogathatják az értékesítést.

Az ArvaliCom ezen fegyverekkel felvértezte megkilencszerezte egy ruhaszalon forgalmát kizárólag a Facebook segítségével, folyamatosan generál ügyfeleket egészségügyi partnerei számára, és 30%-al csökkentette egy partnere ügyfélszerzési költségeit Google optimalizálás és új hirdetési csatornák bevonása révén. Az ArvaliCom garanciát is vállal a kommunikációs befektetések megtérülésére mind a fogyasztói (B2C), mind az üzleti kommunikáció (B2B) területén. Ha érdekli, miképp érhető el hasonló eredmény az Ön által vezetett szervezet számára, akkor ne várjon hívásával!

Hotline: +3620 779 3356

Kérjen díjmentes visszahívást!