Miért?

A világ kommunikációs térképén fontos változások zajlanak le. Elmosódnak a határok az iparág egyes területei között, legyen az PR, reklám, digitális kommunikáció vagy BTL. A szakma ezt csak lassan követi le, s így a kampányokból gyakran kimaradnak olyan lehetőségek, amelyek kulcsszerepet játszhatnának a megbízók üzleti céljainak elérésében. Az ArvaliCom hibridkommunikációs modelljében ötvözi ezen területeket, s ezeken felül content marketinggel és egyedülálló meglepetésmarketinggel is támogatja az innovatív nagyvállalatok és KKV-k sikereit, kommunikációjuk megújítását.

Ma már a legnagyobb cégek is vonakodva vállalják fel a korábban megszokott magas díjszinteket, a kisebb vállalatok pedig nemzetközi színvonalú szolgáltatásokra vágynak, elérhető áron. A megbízók egyre inkább garanciát várnak az eredményekre, a márkák fejlesztésére, az értékesítés növelésére. Mindezt egy fedél alatt valósítja meg az ArvaliCom? Hogy miképp?

  • Az integrált gondolkodást több szakterületet megjárt szakemberekkel, képzéssel.
  • Az árakat letisztított, felesleges költségek nélküli, alacsonyabb kockázatú működéssel.
  • Megtérülési, értékesítési garanciát a tényekre, számokra, s eddigi sikereire alapozva.

Miképp lehetséges kiváló szakemberekkel a piacinál 30-40%-al alacsonyabb árakon, nemzetközi színvonalú szolgáltatást biztosítani? Keresse az ArvaliCom vezetőit, hogy megtalálja a hiányzó láncszemet üzleti- és marketing céljai eléréséhez.

Hotline: +3620 779 3356

Kérjen díjmentes visszahívást!