Oktatás

 

NE HALLGASSON A GURUKRA: LINKEDIN SALES A GYAKORLATBAN

 

li

A klasszikus B2B értékesítési technikák folyamatosan veszítenek hatékonyságukból, vagy nem is működnek. Helyüket a LinkedIn, a marketing automatizáció, a tartalommarketing, a PR és a networking vették át a világban és itthon is. Az Ön konkurensei is egyre gyakrabban alkalmazzák már az ismert guruk LinkedIn sikerreceptjeit. Azonban  ma már ezek sem elegendőek. Minden cég, személy, helyzet és cél egyedi, és egyedi válaszokat kíván. A sikerhez jól felépített stratégiára, professzionális felkészülésre és kivitelezésre van szükség. Ebben segít az ArvaliCom két óra alatt:

 

Az ArvaliCom LinkedIn workshop-ja keretében elméleti és gyakorlati szinten bemutatjuk:

  • A LinkedIn-t nemzetközi és hazai viszonylatban
  • A Social Listening & Selling fogalmait és alkalmazásukat a gyakorlatban
  • Az ideális személyes profilt
  • A LinkedInt, mint a networking eszközét (personal branding)
  • Tartalomfejlesztési lehetőségeket (gyakoriság, téma, előállítás, terjesztés)
  • Csoportok, céges & showcase oldalak típusait és használatuk módját
  • Céges oldal vs. privát profil különbségeit, használatukat!
  • Sales 2.0: gyakorlati tippeket
  • A LI hirdetési rendszerének használatát

 

Díjazás:

  • 15.000 Ft  / 2 óra (helyszín: ArvaliCom Tárgyaló)
  • Amennyiben egyedi, céges workshop-ot vagy tematikát kíván, keresse Balogh Tamást a 06 20 779 3356-os számon

Az árak tartalmaznak egy rövid Skype-konzultációt is, amely a workshop után már a gyakorlati problémák megoldásában hivatott segíteni.

 

Helyszín:

  • 1036 Budapest, Bécsi út 59. I. em 11.
  • Kihelyezett óra esetében 15.000 Ft kiszállási díj Budapesten. Budapest közigazgatási határain kívül 25.000 Ft. Megállapodás szerint élő online webinarra is van lehetőség.

1

2

 

Fodor Tamás
Közösségi média szakértő, blogger

36+ éve foglalkozik közösségi médiával, konferenciák előadója, ismert és kevésbé ismert márkák közösségi média kommunikátora az ArvaliCom-nál. Az Index címlapon sűrűn megjelenő Off-beat! blog alapítója, amely lázadó, szokatlan, innovatív és a konvenciókkal szembe menő marketingkommunikációs megoldásokkal foglalkozik.

 

Balogh Tamás
Üzletfejlesztési vezető, projekt manager

48+ éve foglalkozik online marketinggel és értékesítéssel, több tucat komplex online projekt elkészítését fogta össze és felügyelte az elmúlt években. Napi szinten használja a LinkedIn-t szakmai kapcsolatok teremtésére és az értékesítés támogatására, új ügyfelek szerzésére.

 

 

Ők már hallották:

referenciak