Válságmarketing – kiváló interim marketing szakemberekkel
Visszaestek a rendelések? Nehéz most megtalálni a marketing tevékenység fókuszát? Álljon le minden marketing, vagy inkább ésszerűsítse a szervezetét és a tevékenységét? Az ArvaliCom épp megtette a szükséges lépéseket, így most Önnek is segíthet, ha válságálló kkv-t szeretne vezetni, vagy egy nagyvállalatot segít át a nehézségeken, s akár előnyt kovácsolna a nehézségekből.
Interim marketing szolgáltatások – a stratégiától a végrehajtásig
- PR, online marketing, social media, tartalommarketing, reklám és válságkommunikációs csapat – egyben vagy elemenként
- Külső vagy belső kommunikáció – vagy mindkettő
- B2B vagy B2C – vagy mindkettő
Kinek előnyös?
- Ha marketing csapata bővítését tervezte, de erről most le kell mondania, akkor annyi kapacitást kaphat, amennyire épp szüksége van, hogy megtakaríthasson.
- Ha csak néhány hónapra igényel marketing / PR igazgatót vagy specialistákat, akkor most akár a megszokott piaci díjak alatt is elérheti.
- Ha a legfontosabb tevékenységekre fókuszálna – akkor ezekre az ArvaliCom szakértői javaslatot tesznek, és igény esetén meg is valósítják az elfogadott elképzeléseket.
- Ha teljes stratégiai-, médiamix- és szervezeti auditot végezne a marketing területén, hogy felkészüljön a válság utáni állapotra, akkor az ArvaliCom szakértői segítenek.
- Ha egy vagy több vezetőjük, csapattagjuk épp most ment szülési szabadságra, akkor az ArvaliCom csapata a távollét ideje alatt pótolja a kieső kapacitásokat.
Akár csak egy 2 órás konzultációra van szüksége, akár új csapatra, az ArvaliCom multinacionális cégeknél és sikeres kkv-knál edződött szakemberei gyorsan segítenek! (Unilever, AKZO Nobel, Coca-Cola, MOL, Béres, Globus, Rentasystem, Cardo, QLM, Fókusz Computer és még tucatnyi referencia).
Hívja a 06 20 494 1155-öt, vagy írjon az info@arvalicom.com mail címre. Kapacitásaink korlátozottak, a leggyorsabb jelentkezőket tudjuk elvállalni. Elég 3-5 hónap múlva fizetnie, ha elégedett lesz, vagy amikor már látszik, hogy végre ismét jönnek a bevételek.